poniedziałek, 11 lutego 2013

KONKURS

Attention!

Wpadł nam do głowy pomysł na zorganizowanie swoistego konkursu. Polegał by on na zaprojektowaniu przez was okładki płyty. Jeżeli czytacie naszego bloga, wiecie że jest tu duży nacisk na muzyczną część. Jedna z bohaterek, a dokładniej Joy w najbliższym czasie będzie zamierzała wydać płytę, a okładką takowej będzie jeden z nadesłanych przez was projektów na tego e-maila --> justsmilemybaby@gmail.com . 

Zasady są proste. Okładka powinna zawierać następujące rzeczy. 
 -Zdjęcie Barbary Palvin ( którą jest Joy Life)
-Nazwę płyty Jackal
-Imię bohaterki Joy Life 
Reszta zależy od waszej inwencji twórczej.
 
Przykładowa okładka --->

Okładki możecie wysyłać do 31 marca! 

Nagrody:
-Osobny post poświęcony reklamie twojego bloga
-Reklamowanie Twojego bloga na twitterze
-Mały epizod twojego bohatera w naszym blogu.

Twój e-malil musi zawierać:
-Okładkę
-Adres twojego bloga
-Opis twojej postaci w razie wygranej
-Twoją nazwę na twitterze.

Mamy nadzieję że konkurs nie okaże się niewypałem. Kochamy was i życzymy powodzenia 

8 komentarzy:

  1. Dzień dobry!
    Od jakiegoś czasu zaczęłam czytać waszego bloga,którego podesłała mi koleżanka i mogę stanowczo powiedzieć,że mnie urzekł! Jest po prostu świetny! Czekam na kolejne rozdziały!
    Pozdrowionka! :)
    - Jerr
    Zapraszam do mnie. Blog o Harrym ^^ Mam nadzieję,że wejdziecie,przeczytacie, komentujecie i zaobserwujecie! :)
    http://opowiadanie-jerr-1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. nie będę brała udziału w konkursie, ponieważ nie posiadam bloga ;P ale popieram taki konkurs, jestem mega ciekawa okładek! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli nie posiadasz swojego bloga, a chcesz wziąć udział w konkursie to nagrodą będzie udział twojego bohatera w opowiadaniu :) Nie została byś z pustymi rękoma- nagroda musi być ;D

      Usuń
  3. Moge wysłać więcej niż jedną okładke?

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny blog! zapraszam też do siebie http://chcebyctymczegopotrzebujesz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń